4,5 aylık kızım kilo alımı az olduğu için mamaya başladık biberon tutmuyor gazlı olduğu için aptamil conformilden başka mama kullanamıyoruz mamayı içmiyor zar zor kaşıkla veriyordum oda yok emiyor 20 gündür yine 1 gram almamış ne yapmalıyım ek gıdaya başlasam mı 4,5 aylık 5.500 gazıda biraz var daha kötü olur diye korkuyorum ne yapmalıyım