İyi akşamlar kızlar 11 aylık oğlum var canı sağolsun ama uyku konusunda beni inanılmaz yoruyor şu an sinirden ağlamamak için inanın zor tutuyorum kendimi. Az önce yırttı kendini uykum var diye 20 dk salladım uyudu sonunda balkona çıktım afedersiniz kıçımı koydum biraz hava alıyım diye uyandı 10 dk olmuştur yada olmamıştır geri salladım uyumadı sanki saatlerce uyumuş gibi gülücük atıyor . Kızmıyım diye derin derin nefes alıyorum artık . Bi düzene sokamadım çocuğun uykusunu o kadar uğraşıyorum ama olmuyor ne yazık ki . Gündüz uykusu yarım saat ! 2 saat sonra tekrar uykusu geliyor sonra yine yarım saat uyuyup kalkıyor . Gece uykusuna 12.30 -1 de dalıyor .Uyku konusunda inanın felaket yoruluyorum artık 😭 allah aşkına güzel anneler sizin bebişlerinizin uykusu da böyle mi yada tek benim çocuğum mu böyle düzeliyor deyin geçiyor deyin 😔