7 yıl sonra gelen mucizem kızım. Hamile olduğumu öğrendiğim günden itibaren doğuma kadar her gün karnımdan iğne vurdum. Çünkü kan pıhtılaşmam vardı. 20 haftalıkken detaylı ultrasona girdiğim zaman Doktor sadece suyunun az olduğunu söyledi. 38 haftalık olana kadar toplam 5 defa özel perinatoloji de dahil olmak üzere detaylı ultrasona girdim ve hepsinde suyunun az olduğu söylendi. 38+2 haftalıkken kalbinin yavaşlaması sonucu acil sezaryene alındım. 46 cm ve 2100 gram doğdu. Bir hafta yoğun bakımda kaldı. 4 aylık olana kadar her ay birer kilo aldı. Sadece anne sütü veriyordum, defalarca kez emziğe ve biberona alıştırmak istedim ama ne yaptıysam asla almadı. Dünya kadar para verdiğim mamaları hep döktüm. Yani Mama da içmiyor. 4 aylıkken 6 kilo olmuştu. Şu anda 11 buçuk aylık ve hâlâ 6 kilo. Asla hiçbir şey yediremiyorum ağzını kilitliyor açmıyor. Ağzına bir şeyler girse bile hemen arkasından kusuyor. İlaç içirmek istiyorum vitaminler şuruplar ama verdiğim an geri kusuyor. Boğazında enfeksiyon vardı antibiyotik içmesi gerekiyordu ama verir vermez anında geri kusuyor. Ağzına memeden başka hiçbir şey istemiyor yani memeye aşırı düşkün. Gece uykularımız doğduğundan beri zaten zehir, her 10-15 dakikada bir uyanır. Ben daha uykuya dalamadan kendisi tekrar uyanır, uykusuzluktan Gözümün önü kararıyor artık. Her şeye ağlıyor çok mızmız, bana çok düşkün, beni bir saniye görmese kıyameti kopartıyor. Ne yapacağım Nasıl edeceğim gerçekten Bilmiyorum nereye gideceğimi bilmiyorum. Kendi kendimi dövüyorum gün içinde. Kendi evladımın sesine tahammül edemez oldum Başım çatlıyor gerçekten bana tavsiyeler verin nolur