Oğlum 26 aylık, yaklaşık 2 hafta kadar olucak başlayalı tuvalete alıştırma. Öncesinde hazırdı çok konuştuk anlattık neyse son 3 gündür başa sardık. Dün çişini tuttu. Bugün her yere yaptı kakası vs olsun. Parka götürdük belki stres yaptırmıştır diye ama yok yok kaç don değiştirdik parkta örtü alıp kapatıp mahremiyetini bilsin diye her şeyin farkında ama lazımlığa oturmak istemiyor aniden kalkıyor. Su koydım , yazı tahtasını koydum en sevdiği şeyler , kitap falan bana mısın demiyor. Lütfen güzel anneler fikir verin😭😭😭😭😭