İyi akşamlar kızlar uzun zamandır yaklaşık bir yıldan daha uzun süredir hem.kendi annem babam ile.ilgili problemim var üzerine hamilelik lohusalık 2 çocuk derken isminden de anlaşılacağı üzere huniyi taktım 😂 artık gerçekten bir tedavi olmak konuşmak icimdekileri haykırmak istiyorum Kocaeli’de Gölcük olursa daha iyi olur yada online sizin gittiğiniz memnun kaldığınız bir psikolog da olur sürekli kafamda kuruyorum sinirliyim yanımdan biri hızlı geçse deliriyorum neden hızlı geçti diye bu da iki çocuğuma yansıyor en çok onlara bagirdikca üzülüyorum sizden yardım bekliyorum muhakkak aranızda giden vardır