Ben de 4 e bölüp iyice suyunu saldıktan sonra blenderdan geçirdim. Biz biberli seviyoruz. Biberleri de doğrayıp az yağda kavurdum. Blender yaptığım domatesin üzerine ekleyip beş dk daha kaynattım kavanozlara doldurdum. Çok pratik oluyor, kabuk falan kalmıyor pürüzsüz oluyor.