Ben 9 ağustosta 3 aylık iğne oldum iki kızım var biri iki aylık biri 14 aylık 3 aylıkken hamile kaldım ikinciye tekrar istemediğim için direk kırkım çıktı iğne oldum adet olamazsın dedi vuran hemşire ama adetten az kanamam var leke gibi de değil adet gibi de böyle bişey başına gelen var mı niye oluyor acaba