2 gündür içim içimi yiyor ya kızlar geçen akşam duştan sonra meme ucumda sızlama oldu sütyen falan değince acıtıyordu adet ağrısı gibi değil sadece ucu acıyor kontrol ettim göğsümde şişlik ele gelen birşey şekil bozukluğu yok adet oldum zaten bugün yumurtlama günüm biraz kaşık ağrısı oldu ve akıntım çoktu bu ay acaba neden olabilir randevu aldım ama kafayı yicem ucunda küçük bir şişlik var sanki içi dolu sivilce gibi beyaz değilde sarımsı gibi çok korktum ya emzirmiyorum bu arada 😞😞