Kızlar bebeğim 6 aylık oldu ve artık emziğini degistirdim ve 6/18 emzige geçtik yeni 0/6 emziğin ucu küçük diğeri büyük olduğu için ağzına alıp çıkarıyor bu emziği nasıl tutturucam kızlar fikir verir misini emzik olmadan uyumak stemiyor eski emziği veiryorum alıyor 😔