Bende 2.7 tog vardı , 1-2 kere anca kullandık çünkü kışın bende çok üşüdüğüm için kombiyi fazla açtığımdan ev sıcak oluyor . Onun için gerek kalmadı. Ama şöyle şöyleyeyim; kış için ideal sadece kolları tek şardon kumaş diyorlar sanırım , öyleydi. Şimdi bu gürü dediğinize baktım da kundak gibi olanmış. Tulum diye düşünüp yazdım