Merhaba arkadaşlar. İyi akşamlar. 11 aylık kızım var. Kızım 5 aylıkken ilk adetimi oldum. İlk 2 adetimde sıkıntı yoktu sonrasında son 3 adetimde hem gecikmeler olmaya başladı 1 hafta 10 gün kadar hemde bittiğinde normalinde 7. Gün bitmesi gerekiyor ama benim lekelenmem devam ediyor kahverengi bir leke 13 14 gün kadar sürüyor. Bulunduğum yerde kadın doğum uzmanı yok en yakın yerde 50 km gideceğim ama bir türlü firsatim olmadı şuan pazartesi adetimin bitmesi gerekiyordu yine lekelenmem devam ediyor bu şekilde olupta aranızda doktora giden oldu mu şimdiden teşekkür ederim hepinize🌼