adelya2023 annemin evine gidince 1 aylık bebeğim nerdeyse sürekli ağlıyo huysuzlanıyo uyanıyo ikide bir ama evimize gelince huysuzluğu ağlamaları kesiliyo bu durumu çözmüş değilim başınıza geldi mi böyle bir şey
beyzzsenturkk_ adelya2023 evet bir süre öyleler bende koşa koşa eve gelirdim ağlardım evde gidemezdim kimseye sürekli dışarı çıkmaya çalışın kimseyi tanımadığı icin yabancılıyor gözleri de tam seçemiyor ama zamanla geçiyor bu
dayes adelya2023 benim bebeğim de öyleydi kayınvalidemin evinde 10 dk uyuduğunu hiç bilmem. Şu an 6 aylık olmak üzere huysuzluğu azaldı ama hâlâ orda uyumaz
Pol34 adelya2023 bu sebepten ötürü annemlerde ilk kalabildiğimde bebeğim 1 yaşını geçiyordu. Bi misafirliğe vs gitsek asla uyumaz uyumadıkça huzursuzlanırdı. 2,5 yaşına geldi halen aynı uyumaz öyle kolay kolay başka evde tatile bile korkumdan 3 gün gittim
Asyabuse Bebişler pek düzen değişikliği sevmezler canım çok normal uzun süre kalırsan da eve gelince aynısını yapıyorlar. Ben 15 gün kaldım 3-4 gün öyle huysuz geçti eve geldim yine 3-4 gün huysuzlardı
Aslan2103 Benimkide oyle hic bir yerde 2 3 saatten fazla kalamiyorum. Annemlere gidiyoz memede uyuyo 15 dk o kadar. Tatile gittik sabaha kadar kucagimda uyudu yerini yadirgadi. 5 aylik hala gittigimizde huzursuzlaniyo eve geliyoz keyfi yerine geliyo
beyzacmvrc adelya2023 bu biz 😅 3 aylık olduk.baska birinin evine de gitsek bize biri de gelse çok huysuz aglak acayip bi şey oluyor Kimse almasa bile Yaklaşmasına bile tahammül etmiyo yabancı bi sima gorsun yeter ki bütün huzuru kaçıyor kızın 🙄 Ben ve babası sadece bizi görmek istiyo resmen bi bizde duruyo Şimdi eşim hataya göreve gitti 1 haftadır annemdeyim de onlara bari alıştı Allah’tan
birbeyazoglanbirkarakiz Of çok zor bir durum ya bende aynısını oğlumda yaşamıştım 6 aylık olduktan sonra düzeltmişti ama çok şükür kızımda öyle bir huy yok.
Selinsare Benim bebeğim de öyleydi bir yere gitmeye korkardım çıkamazdım evden hep öyle kalacak sanardım ama geçici merak etmeyin bizimki atlattıysa her bebek atlatır diye düşünüyorum 😂
basakhanim34 adelya2023 benim kızım 2 yaşında hala misafirlikte hiçbir şey yemez yatılı kalınca bile yiyemiyor