Annebiri valla neye ne yaptıkları belli olmuyor. Kaynanam evin girişine paspas sermişti düğün öncesi bana sormadan ki o zaman sorsa elimde böyle bişey var senin kapı girişine güzel olur dese tamam derdim ama demedi. O zaman sinirlenmiştim haliyle evimin düzenine karşılıyor diye eşim de bana kızmıştı. Eşimle hep problemlerimiz oldu hep. 1.5sene durdu. Bir bahane ile o paspası arka balkona attım (balkon kapalı değil) hemen çocuk oldu. Sonra doğum yaklaşırken detaylı temizlik yapıldı o paspas da yıkanıp tekrar yerine kondu. Bebeğim 2 aylıkken eşimle boşanma noktasına geldik. Bebeğim 6aylıkken geri döndüm eve direkt o paspası çöpe attım evim de huzurlu şu an çok şükür. Belki o paspasa gıcığım ondan böyle hissediyorum bilemiyorum ama varsa da günahları boynuna. Yani herşeyden şüphelenirim ben.