Kızlar ben bu makineyi doğrumu kullanıyorum değilmi hicbifikrim yok annem ön yikamasiz yıkama temiz olmaz filan diyor. Ama ön yikamli ayarları hep 4 saat 3 saat en düştüğü 1.30 saat öyle yıkayınca yumos kokmuyor kısaca yıkıyorum ön yikamasiz misler gibi. Aynı makinesi olup hangi ayarda yıkayan Anne varsa bana yardım edin nolur:)