Merhaba hanımlar kızım 14aylık aşırı huysuz çok ağlıyor sürekli eteğimde sanki canını yakıyorum gibi ağlamaları var bazen o kadar çaresiz kalıyorum ki yalnız büyütüyorum babasıda yok .. nasıl bir yol izlemeliyim herşeyi ağlayarak yaptırmaya başladı. Parka götürüyorum orda bile kendini yerlere atıp ağlıyor. Karnı tok altı temiz suluğu elimde herşeyi tamam ama neden böyle huysuz anlam veremiyorum herşeyini dört dörtlük yapmaya çalışıyorum bu durumu aşan annelerden yardım istiyorum