HiraNurveAnnesiii Geçen sene tüm kıf bu dertten acillik oldum Şimdi kış gelmeden şişti yine bademciğim bide yaralar çıktı ağzımda Ada çayi felan içtim,tuzlu su gargara yaptım Soğuk algınlığı hap kullanıyorum no Geldimi gitmiyor ,yutkundurmuyor🥺ne yapabilirim
Yusufff-41 HiraNurveAnnesiii dondurma iyi geliyor canım yiyebilirsin rahatlatıyor sirkeli su ile gargara yap birkaç yudum da iç