Kızlar bebeğim 2 ay 28 günlük. Kilosu 4.460 çıktı. Sadece anne sütü alıyor. Ama çok gazlı bir bebek o yüzden emerken ağlıyor bırakıyor. Sütüm yok değil. Zamanla düzene girer bence. Doktor günde bir öğünü mama olarak vermemi söyledi. Sağlığı yerinde sonuçta sadece kilo alsın diye neden mama veriyorum 🙄 dün akşam gece yatmadan mama verdim. 1 saat sonra kustu. Çok üzüldüm 😓 kilo almak zorunda mı çok mu düşük kilosu 🙄