Mhdbtl--- sürüm 1. Aysa yetersizdi kilo alımı az olunca doktor mamaya başlattı. Emzirdikten sonra mama teklif ediyordum i. Sonrasında ise her emzirmeden sonra yaklaşık yarım saat bekletip süt gelsin yada gelmesin mutlaka sapık yapıyordum. Özellikle gece 2 ile 6 arası süt üretimi maksimum oluyor. O saatlerde emzirdikten sonra hep sapım yaptım yarım saat. Sütüm böyle böyle arttı. 1. Ay ile 2. Ay arası mamayı iyice azalttık. Günde 30 ml ancak ihtiyaç duyuyorduk. 2. Ay ile 3. Ay arası bebeğim mamayı istememeye başladı. Gece uyanmaları da azalınca gece sütümü uyanıp sağıp ertesi gün akşam saatlerinde sütüm çok azaldığı zamanlarda sağlığım süt vermeye başladım. Ve 3. Ayda mama tamamen hayatımızdan çıktı. Bence bu işin formülü emzirdikten sonra pes etmeden sağmak. Hiçbir yiyecek ve içeceğin etki edeceğini düşünmüyorum. Bir de su tüketimi ve gün içinde gündüz uykusu uyuma şansınız varsa inanılmaz artıyor