Mommyss Kızlar doktor el ayak hastalığı dedi ama avuç içinde ağız kenarında veya ağızda yok sadece kolların kıvrım yernde ve ayaklarında sivilce gibi şeyler var sizce el ayak hastalığımı?
papatya_1125 Mommyss bizim ağız içinde de yara olmuştu kısa sürede geçiyor Merak etmeyin bir çeşit virüs türü oluyormuş. Yeter ki iyi bir şekilde beslemeye çalışın ve bol su içirin