Artık ısırıyor göğüslerimi canımı çok yakıyor tabi sorun bumu değil. Yemek yemesi az yani seçici yeni yeni duzeldi beni bayağı zorladı bu ek gıda döneminde her şey çok güzel başlamıştı fakat yemedi doğru düzgün . Geceleri uyumadi mahvoldum , kendiside mahvoldu düzen yok bir şey yok .Geceleri beraber yatıyoruz 3 4 kere kalkıyor meme için emiyor .Eğer yetmezse ağlıyor diğerinde acıyorum yatarak emziriyorum . Okb var bende Dr ilaç yazdı emzirenler kullanabilir diyor fakat ben yinede emin olup hala içmedim ve kötü durumdayım. Arada sigara içtim emzirme döneminde bugün 2 tane içtim ama emzirmedim ona geçmesin diye. Yavaş yavaş bıraktırmayi düşünüyorum.Oglen uykusuna geçişlerde emiyor gün boyu isterse veriyorum. Ama bugün istemedi gittim sigara içtim geldim uykusu gelmiş meme istiyor bende vermedim memesiz uykuya dalmasini istedim memede uyuyor .Bir kere sütümü sagdim verdim bir kac ay önce içmedi anladim ki süt değil derdi meme ve bağ 🥰 Haftaya kasık fıtığı ameliyatı ve sünnet olacak Allah ’in izniyle . Ameliyattan sonra mı kessem önce mi kessem kararsizim ? az önce meme istedi vermedim diye ağladım duygusallim bayağı 😇 Sizce sünnet öncesi mi sonrası mı keseyim sütten 😥