krtglucnar_ 4 aylık oğlum var kızlar kırkı çıkınca kestim saçlarını ama hala çok kısa bi öneriniz varmı aynı zamanda doğum yaptığımız kuzenimde kızının saçını kesti onunki çok hızlı uzadı anlamadım
beyzzsenturkk_ krtglucnar_ hangi şampuanı kullanıyorsunuz biz dalin kullanırken hem uzaması yavaştı hemde dökülme ve sertleşme yaşadık şampuan değiştirince düzeldi
krtglucnar_ drydnzzkrknn yani kırkından sonra kestim gün belirtmek amaçlı söyledim yoksa o güne özel falan diye kesmedim