Annelikmaceram 2aylık olmamıza 2gün kaldı . Emzirmeye geçerken ağlıyor ememiyor iyi emmedikçe sürekli veriyorum en fazla 2-3 dk emiyor . Doymuyor mu uykusunu mu alamıyor bilginiz var mı