Yavuzunannesi_ ilk kızımda işe başladığımda 8 aylıktı. bakıcı tuttuk. 4,5 yaşına kadar aynı bakıcı baktı. Memnundum. Benim evimde baktı, ev işi de yapmıyordu. Tv açma oyna diyordum ilk başta daha dikkatliyken her sene biraz daha saldı.. Kafasına göre davranmaya başladı. kızım seviyordu allahtan önemli olan oydu.. Hep aynı kişi bakmasına rağmen sık sık arkamdan ağlıyordu.. Ama çalışmak hem sosyalleşme açısından iyi oluyor, hem evde durmaktan sıkılıyor insan bir süre sonra.. küçükken bebekler daha kolay alışıyor en kolay zamanları bebeklik zamanlarıydı..