Merhaba kızlar, bebeğim 3 ay 19 günlük. 3 aylık olduğunda onu emzirmek bana çok zor geliyor. Dikkati o kadar dağılıyor ki etrafına bakıyor ve herhangi bir ses duyduğunda dönüyor. Eskiden saatte bir emziriyordu ama şimdi 2 bazen 3 saatte bir emiyor ve aç mı değil mi, sütü yeterli mi diye endişeleniyorum. Uyanıksa bazen sadece 5 dakika emziriyor ve artık istemiyor. Uykuluyken ve uyumak üzereyken onu emzirmek daha kolay ve daha uzun süre emiyor . Bu normal mi?