ma9419 Haftaya 8. Aya girecek. İlk başlarda sağdım bende 1-2 ay civarı aman yedekte dursun işim olur gidersem annem verir diye. Baktım önünü alamıyorum geceleri şırk ıslak kalkmaya başladım. Bebeğimin midesinin alacağının 2-3 katı süt çıkmaya başladı. Emmedikçe birikiyordu yavaş yavaş elle sağıma geçtim rahatlatacak kadar sağdım gerisini bebeğimi emZirdim. Tazyik kaldı ama suan öyle aşırı dolmuyor. Çok sık emzirdiğimde maalesef gene aynı sorunu yaşıyorum 😔 terbiye olmadı memelerim çünkü