Kızlar merhabalar sadece Ankastre ocak alacağız normalde kendi ocaklı fırınımız var ama yeni bi eve taşındık burada Ankastre set yok ev sahibi de kiracıya ait o çıkarken söküp gidersiniz dedi. Bizde sadece ocak alalım dedik uygun bişi sizce marka olarak ne iyidir birde ne renk önerirsiniz bu arada cam istemiyorum patlıyormuş çünkü ben sürekli kemikli ilik suyu kaynatıyorım -4-5 saat bana önerin lütfen. Hatta bildiğiniz uygun bi site varsa onuda yazarsanız sevinirim