Msl-mla21 Merhaba sevgili anneler. Kızım 14 aylık ve kan değerlerinden TSH olanı yüksek çıktı. Biraz endişelendim ama size sormak istedim. Değerlerin yükseklik durumunu yaşayan var mı?