Nobodyyy111 30 günlük bebeğimin kafasını dolaba çarptım çok hafif şişti. Ciddi bir şey olmuş mudur doktora götüreyim mi
papatyam-34 Nobodyyy111 Ah kuzum benim geçmiş olsun 🌸 Benim pek bir bilgim yok ama takipte kalırım kusması falan var mı diye içim rahat etsin diye götürürüm daha çok minik birde her ihtimale karşı 1 saat falan uyutmayın üstte kalsın diye de yanıt vermek istedim
Serotoninhormonu Nobodyyy111 lütfen yeni anne sağlık işlerini buradaki yorumlara bırakma biri buz koy bişey olmaz dese napacaksın götür tabi ama hastanede de bişey yapılmıyor ama insanın içi rahatlıyor ben gereke ne yaptım diyorsun