Bizim bir önceki kötüydü sürekli uyudu ama mızmız oldu sürekli ağladı pışpışladık emeklemedi öylece yattı iştah yoktu. Ateş oldu dün bizde olduk bir öncekinden çok farklıydı emekledi huysuzluk 0 çok rahat sadece bacağına dokundurmadı. Şaşırdım aşıya dayanıklılığı mı arttı bir önceki ne uyuduk ne birşey yapabildik sabaha kadar nöbet tuttu eşim. Dokunsak içli içli ağlıyordu kucağımıza bile alamıyorduk yastık koyduk onun üstüne yüzüstü yatırdık dünde öyle yatırdım. O şekilde rahat ediyordu bacağı değmediği için.