Arkadaşlar bebeğim 7 aylık ve eve girmek istemiyo çocuk gezmek uğruna konuşmayı öğrendi genelde ben pek vakit bulamadığım için kayınpederin gezdirirdi onu mahallede felan dede atti deyip duruyor uykusunda bile dede atti uyanıyor dışarı çıkaymışız dede atti camın önüne kıyunca susuyor dışarıya gel gel yaoıyır onun harici hiö susmuyor hep ağlıuor böyle olan varmı bir tek benmiyim