Biri1 Bende bu sürece yeni başaladım tamamen memesiz geçirdiğimiz 3. Günümüz bitti bugün. Ben sabır taşı sürdüm oğlum emmek için geldi gögsümdeki renk değilimini görünce egg egg diyip kendi geri kapattı ara ara sabır taşını tekrar sürdüm ve oğluma hiçbişey demedim o meme diye geldiğinde kendi açtı her seferinde egg egg diyip kapattı. Cumartesi günü başlamıştık sürece cumartesi ve pazar çok az emdiği oldu ama 3 gündür hiç emmiyor 3 gün boyunca kendi açıp baktı gögsümü 2 gündürde hiç açmıyo meme diyo bazen meme egg olmuş annem diyorum bazende kendisi gelip gögsüme dokunup anne meme egg egg diyo evet annecim sen büyüdün ya artık memede egg egg olmuş diyorum sorunsuz konuyu kapatıyoruz. Oğlumdan bu kadar sakinlik beklemiyodum açıkcası çünkü meme bağımlısı bi bebekti canı sıkıldığı her an meme diye peşimde gezerdi ve ben bu süreçten çok korkuyodum ama korktuğun gibi olamadı şükür biz bu süreci yavaş yavaş atlattık sayılır darısı başınıza inşallah 😊