Bacağımdaki rahatsızlıktan ötürü ortopedi dr’ na gitmiştim.
Çok fazla ödem olduğu için yürümekte zorluk cekiyodum ağrısından yataklara düşüyordum.
Bana sumak suyu önermişti, kullandım ve geçti elhamdülillah.
Onun. Dışında ağrı kesici ilaç yazmıştı sadece.
Sumak suyu faydalı olabilir