Kızlar merhaba bebeğime doğduğundan beri Sma kullanıyorum mama olarak yaşına girmek üzere Eylülün ikisinde tam yaşına giriyor. Mama fiyatları malum. Tabiki esirgemiyorum. Sadece maddi olarak sıkıntılı bir döneme girdik. Direk süte sert bir gecis de yapmak istemedim. Şimdi bebelac denesem ki diyorum fahiş bi fiyat farki var aralarında. İceriklerini de karşılaştırdım aynı ama bilemedim. Çocuğumdan kisiyormuş gibi hissetmekte istemiyorum. Acaba sma çok daha mi iyi ya da Bebelac nasıl kullanıp memnun kalanlar var mı? Birde bu mamadan süte geçiş sürecini nasıl yaptınız bebeginiz tadında ayrim yasadi mi tecrübelerinizi paylasirsaniz gerçekten çok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum ♥️