My123 benim bebeğim de sadece memede uyuyor ben de 6. Ayda işe başladım. Sanıyordum ki benden başka kimse uyutamaz 🙂 kayınvalidem bakıyor sağolsun, ve kucağında uyutuyor omuzuna kafayı koyuyor odada 1 2 tur atarken uyuyakalıyor ve yatağına yatırıyor. İşe başlamadan ben de uykusuz gecelerde düşün düşün harap oluyordum 😵💫 bebekler çok akıllı ve uyumlu. İşe de başlayacakmışsınız, ağlatarak desteğini kaldırarak güvenini zedelemeyin derim, işe başlayınca da onlar için bir değişim oluyor çünkü sizi kaybetme psikolojisine de iyice sevk olmasın.