Merhabalar yavrum daha 7 aylık ve üst yolu enfeksiyonu var diyerek doktor dün antibiyotik verdi. Şikayetlerimiz yüksek ateş ve biraz burun akıntısı. Ayrıca da damaklarımız çok şiş diş Çıkarma üzereyiz. Antibiyotik vermek istemiyorum ateşini düşürücülerle kontrol altında tutsam vermesem mi tecrübeli anneler ne yapsam bi Yardım lütfen