Fundaonat elimle de denedim küçük elmpompasıyla ama aynı sonuç bebeğim emdiğin de de yutkunma sesi gelmiyor bir süre emiyor bırakıyor ağlıyor 4 ay hiç bir sorun yaşamadım ama şimdi böyle bu cihazı arkadaş tavsiyesi ile aldım 2 çocuğuda emmediği için hep sağıp veriyor hiç sorun yaşamadığı için almıştım.