Hanımlar öncelikle merhaba. Adetimin 1. Günü ilk defa 3 aylık korunma iğnesini yaptırdım normalde 4 günde adet dönemim biter ama Bi hafta oldu hala kanamam var. Nasıl durdurabilirim yada böyle olan var mı? Bebeğimle hastaneye gitmek istemiyorum aracım yok