Bence orta karar bir şey al. Çok para vermeye gerek yok ne çok iyi ne kötü olsun. Ben hep öyle yapıyorum. Bosh da var bende altus da var Beko da var. Bosh parçası pahalı mesela. Beko daha ucuz daha Bosh almam. Hem Türk malı olduğu için bozulduğunda daha uyguna tamir ediliyor. Hoover bilmiyorum duymadım.