Melihaslan5144 merhaba, boğulmaz korkmayın. Sadece panik olmayın ve çocuğunuza güvenin. Benimki öyle garantici ki ağzına büyük gelen hiçbir şeyi yutmaya çalışmaz. Kendi atar. O pankekleri zaten kocaman ağızlarına atamıyorlar ki. Ellerinde canını çıkarıyorlar önce. Parça pinçik ediyorlar. Dişi varsa minik minik koparıyor. Bizim gibi lokma halinde yemiyorlar. Önce mamaların pütürlerini yavaş yavaş büyüterek verin. Sonrasını onlar hallediyor zaten. Ben tamamen blw yapmıyorum. Onu kaşıkla beslerken önüne bırakıyorum. İki kıtlasa yeter, yemeyi öğrensin. Hem dikkati dağılıyor, kaiığa daha az direniyor