Oburiks FaaBu 10.5 aylık bebegim baharat değilde kendi yaptığımız kekik reyhan ve naneyi bazen yemeklerine koyuyorum tat versin diye çünkü tuz falan atmıyorum , ayrıca dışarıdan aldığım hiçbir baharati koymuyorum içerisinde ne olduğunu bilmediğimden dolayi
Ogulluana FaaBu bir yasindan sonra daha doğrusu bir yaşından sonra kendi yemeklerimizden de yedirdim oyle öyle yedi baharati
Deletedmom_79 FaaBu 8. Ay itibariyle nane ve dereotu kullanıyorum çok az şekilde. Doktor sıralamayı şu şekilde söylemişti Önce yeşil sonra sarı sonra kırmızı baharatlar.
FaaBu Bizimkide 1 yaş oldu. Aslında sormak istediğim hafif acı şeyleri vermeye başlasam zararı olurmu çoğu şeyi veriyorum artık ama biraz acılık oldugunda zararı olur diye vermiyorum