Arkadaşlar merhaba,
Bebeğim 5 gün sonra tam 5 aylık olacak. Bu ay kilo alımı çok çok az olduğu için doktor ek gıdaya başlayalı in tadımlara başla dedi. Meme reddi ve mamada az içtiği için bu ay böyle oldu. Dr formül mama ile muhallebi yap pirinç unu ile dedi. Nasıl yapıcam bu aydaki bebeğe verilir mi ? Bilginiz varsa yazabilir misiniz sürece nasıl başlayacağım