Herkese merhaba,
Çiçeği burnunda taze anneyim, ilk çocuğum, doğum iznimin bitmesine 1 ay kaldı, kızım 2.5 aylıkken bitiyor. Çok üzülüyorum ama çalışmam gerek ekonomik koşullar sebebiyle. Hem ona daha iyi imkanlar sağlamak hem de kendi ayakları üstünde duran güçlü bir anne olarak örnek olmak istiyorum kızıma. İşe başlayınca anneme emanet edeceğim inşallah. Doğduğundan beri mama takviyesi alıyor ama elimden geldiğince emziriyorum. Özellikle bu aralar hiç kucağımdan inmek istemiyor, memede sakinleşiyor orada uyumak istiyor. İşe başlarsam nasıl olacak bilmiyorum. Ona baktıkça ağlayasım geliyor, başkasına bırakıp gitme düşüncesi içimi parçalıyor. Aranızda bu durumda kalan elbet vardır. Nasıl başa çıktınız, zamanla kolaylaşıyor mu? Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.