2dunya1blog Kızlar 1 haftada bebeğim 50 gram almış. Çok az değil mi ya çok üzüldüm. Emiyor sütum var aslında ama neden az almış anlamadım çok üzgünüm yaaa
Dilaraa34 2dunya1blog benim bebeğimde 5 aylık olacak bu ay az kilo almış, sıcaklardan terledikleri için normal dedi bana hemşire
2dunya1blog Sağlık ocağındaki ebe iştahsızlık olabilir normaldir dedi. Sizce normal mi ya kafama takıldı
2dunya1blog Melek21 bebeğim 2 ay 22 günlük. Aşı için gittik sağlık ocağında aşı problemi vardı. Geçen hafta verem vurdular bu haftada karma aşıları. Kilo tartımi da yaptılar o sebeple her iki seferde tartildik
2dunya1blog Dilaraa34 nasıl ya terleyince sıvı kaybi olmuyor mu kilo alımını nasıl etkiliyor ki terleme
2dunya1blog 1 haftadır çok sağlıklı beslenemedim taşınma sürecindeyiz geceleri yorgunluktan uyanamıyorum o ne zaman uyanirsa o zaman veriyorum. Acaba sütum yaramadı mı bu hafta
Melek21 2dunya1blog hemşireler ne söylediler sütün varsa neden öyle olmuş belki doymuyordur sen anlamıyorsun
AsliTsgn 2dunya1blog hemşire hanım acil bir şey olsa bence söylerdi size. 50 gr deyince evet bir az gibi geliyor ama çiş sıklığı, terlemesi, kaka sayısı her şey etkili. Havalar çok sıcak belki atıyordur bebeğiniz.
2dunya1blog AsliTsgn çok terliyor ve fazla kaka yapıyor 4 5i buluyor bazen gün içinde. Ne yapabilirim ki acaba. Terlemesi kilo alimini nasıl etkiliyor ki anlamadim