Merhaba arkadaşlar bebegim de öksürük ve burun akintisiyla doktora gittim.Doktor antibiyotik ve alerji ilaci yazdı gelmişken bir kg baş cevresi kontrolünü de yaptı.Yasitlarina göre ortalamanın altında geriden geliyor dedi.Boy 73 cm kg 9100 bascevresi 43 cm kan sonuclari için gideceğim bir sıkıntı var mıdır.Saçimiz hala çok az gelisimle alakası var mıdır içime su serpin lutfen