Ayliz1209 merhaba sagligi yerinde degerleri normalse dert etmeyin. Benim buyuk kizimda 1 yasinda 9 kiloydu 1.5 yasinda 12 kilo oldu suan 3.5 yas hala 12-13 kilo arasi yani ferritinin degeri falan hep cok iyiydi demir devit vs ama yemiyodu cok yemek secmeye basladi memeye düşkündü
2 yasinda memeden kestim biraz duzelie gibi oldu sonra gene bozuldu. Simdi zuhre ana macunu aldim mesela belki istah acar diye cunku degerlerinde düşüklüğü yok ama istahida yok zorlamadan biseyler denemeye calisiyorum
Tablonun hep altinda kalan bi bebek oldu. Biz demir degerlerini hep kirmizi etten aldik normalde lokma et yemez bana doktorum her yemegine 1 cay kasigi kiyma kat bu sekilde çakallık yap anlamadan anlamadan asla cogaltma miktari bi anda iyice alissin sonra 1 tatli kasigi koy demisti en sevdigi yemeklere oda tiksindirmeden ve ben 1 yil bu sekilde ilerledim hala ayni yontemi yaparim tarhanadan tutun sehriye corbasina kadar 1 kasik kiyma atarim manti makarna cok sever mantiyi hep kendim yapmaya basladim icine bol kiyma koyayim diye, makarnada duduk makarna alir icine kiyma tıkardim tek tek annelik delilik cidden
Bir gün bile anlamadi 😅
Bu sekilde degerlerini hep cok olmasi gereken seviyede tuttum
Simdi 10.5 aylik bi kizim daha var 8.5 kilo kadar asagi yukari yemek icmekle arasi yok anca mama iciyor istah sifir dis hastalik hic pesini bırakmadı gerci bisey diyemiyorum ama onada ayni yöntemi deniyorum 👌