Merhaba, oğlum 3kilo doğdu ve bugün 6 aylık 7.250kilo. Doktor kilosu az mama başla dedi. Yavaş yavaş ek gıdaya geçtik. Mama hiç vermedim vermek istemiyorum vermeli miyim. Doktor söyledi evet ama sürekli gittiğimiz doktor gitmiş gidince biz de şaşırdık içime sinmeyen şeyler var. Lütfen yardımcı olun. Fikir verin.