Ecmysnhan1 Justmm rota aşısı için 3. Ay ve 5. Ayda yaptırılıyor dedi bize sağlık ocağındaki ebe bide bizim tercihimize bıraktı bizde bilemedik yaptirsakmi iyi acaba
Ecmysnhan1 Birhaziranhikayesi benim bebegimde emzik almıyor ama bazen geceleri memede uyutuyorun yatarak emziriyorum gündüzde ya beşikte yada ayakta sallıyorum öyle uyuyor