Fincan Kızlar geçende de bi post açtım ama öneri alamadım doğru düzgün. Owli dışında kaliteli bi uyku tulumu kullanan var mı?
Fincan incir-receli üç senedir derken sürekli alıyorsunuz herhalde değil mi.. Şimdi bebeğim 6 aylık 9 12 alacağım sanırım ben
Fincan menek16 togg değerini bulamadım ben lcw nin ev genelde 19 21 derece arası oluyor kaç tog almam gerekiyor incir-receli yasacmalamalo Rumeysaden plajterligi Gulceninannesi25
_The_ANA_ Fincan Ben kullanıyorum Ama owli kullanıyorum E bebekten aldım bir kez berbat çıktı daha da almam Owli dışında kidzee markasına bakabilirsiniz
Fincan _The_ANA_ owli de 0 36 ay kullanılabilen varmış ondan mı acaba sizinki kışlık da oluyor mu onlarda uyku gurusu diye gördüm
plajterligi Fincan owli, lcw, e bebek, kidzee var bende. Owli de iyi kidzee de çok iyi, indirimler oluyor denk gelirseniz çok güzel oluyor ama lcw de kışlıklar çok iyi e bebeği beğenmedim pek
Gulceninannesi25 Fincan lcw kullandım geçen kis yine ayni devam edeceğim evin sıcaklığını göre tog belirleyin alın
incir-receli Fincan evet her dönem yeni aldım artık 3 yaşında 2 sene giyebileceği şekilde alıyorum boyu ne kadar bebeğinizin? bunların kalıpları dar oluyor kış sonuna kadar bebeğiniz 1 yaşı çoktan geçmiş olucak bana sorarsanız 12/18 ay alın rahat giysin kış ortasında küçülür 9-12 ay
plajterligi Fincan 1.0 - 1.6 olmalı lcw da bazı uyku tulumların görsellerinde yazıyor. Bende cool var yazın serin tutması için, kış için de 1.0 var hatta daha soğuk yerlere gittiğimizde kullanmak için 2.5 almıştım gerçekten yün yorgan gibi baya iyiydi onu lcw dan almıştım diğer değerleri kidzee ve owliden. Şu an owlinin coolmate olanı giyiyor delikli kısa bir tulum
B1elf Fincan LCW ye gir tulumu seç assada bilgileri yazıyor orda kalınlık yazar tog değeri yazıyor normalde ev ısısına değişir ama ben kendime göre ayarlıyorum üşüyen bir bebek benimki 22 23 derece ev 2.5 tog alıyorum içine de penye pijama giydiriyorum ama sen bunu alırsın içine de pijama giydiririsin çocuk terlerse zıbın giydir yine terlerse çıplak giydir mantık bj aslında senin çocuğuna bağlı birazda onlar bize önerilen tog değeri ve ev sıcaklığıni söylüyor
Uykusuzanneler Fincan Arkadaş doğru söylemiş büyük olmasında fayda var dönme payını rahatlıgınıda düşünün
incir-receli Fincan hayır dapdar olur diğer türlğ biraz pay olması iyidir siz 1 veya 1,6 tog alıcaksınız ya bu kısımda yada açıklamada yazıyor
Karinyoo Fincan doğduğundan beri uyku tulumu kullanıyorum lwc hello baby kullandım. Şu an owli kullanıyorum
Fincan Karinyoo owli çok pahalı ya çok öneren de var da.. Uyku gurusu kullandınız mı acaba 0 36 ay mış o. Üç yaşına kadar aynı şeyi giyerse alınabilir her sene almaktansa
Karinyoo Fincan hiç kullanmadım bilgim yok. Büyük beden alıyorum tulumlarını. Mesela şu an 1 buçuk yaşında tulumu 3-4 yaş
Sibtug Fincan geçen sene lcw kullandım ama ısı ayarına göre giydiremedim sanırım göğsü soğuktu genelde bu sene ergopouch aldım ondan memnun olmayan yok. Fiyatları uçuk ama 2. El aldım çok temiz
yagmurkokusu_ Fincan lc den almıştım iki kızıma da depremden dolayı korkmuştum. Her an herşey olabilir diyerek. Bu sene uyarsa kışın kullanmaya devam edeceğim olmazsa alacağım tekrar lc den