Bebeğimin diş kaşıntıları başladı sürekli emmek istiyor. Diş kaşıyıcıyla kaşıyorum bazen. Bazen eline veriyorum oyalanıyor ama sıkılınca hemen meme☹️ 3 hafta sonra bakıcıya vermem lazım işe başlıcam. Vermeden neler yapabilirim rahatlatmak için. Bi de biberona alıştırma meselesi var tabi 🥲