GzdEge Selam anneler çocuğum yeni 1 yaşına girdi. Emmediği için sağarak gece yatmadan biberonda veriyordum sütümü ama artık keseceğim çünkü sütüm gelmiyor. Siz anneler neler veriyorsunuz? 1-2 Farklı biberon maması, kefir denedim içmedi
happymome23 GzdEge direniyorum bende süt vermemek için ama çok da muhallebi mama tarzı şeyler yemez ne yedirsem 2 gündür bunu düşünüyorum siz karar verdiniz mi
GzdEge happymome23 normal yemeğini 1 saat önceden yediriyordum veya yatmadan 1 muz vs uyutmaya başladım 1-2 gün mızmızlandı zor uyudu aslında alışırdı ama eşim böyle olmaz üzmeyelim çocuğumuzu mama (hipp) aldık sadece uykuya geçişini kolaylaştırsın diye 90 cc veriyorum.doktorumuz 2 yaşına kadar ya anne sütü yada mama dedi.